Nieuwsbrief Augustus / September 2022

Jeugdschaatsen seizoen 2022-2023.

Schaatsen leren en je vaardigheden verder uitbouwen! Al vele jaren vertrekt de bus uit Assendelft richting ijsbaan de Meent in Alkmaar met tientallen enthousiaste schaatsertjes. Ook dit jaar staat het weer op de planning. Kinderen in de leeftijd van 7 tot 12 jaar kunnen deelnemen.
Ouders/ verzorgers moeten lid zijn van de ijsclub (lidmaatschap voor het hele gezin bedraagt slechts € 6!). Kosten € 75 per kind, dit is incl. busvervoer naar Alkmaar. Kinderen die voor de eerste keer meedoen betalen € 2,50 extra voor het KNSB-schaatspaspoort
Inschrijving kan via mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Vermeld naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum kind en emailadres. Deelnemers ontvangen een bevestiging als de inschrijving is verwerkt en in de tweede helft van september volgt verdere informatie.
De lessen zullen naar verwachting half oktober van start gaan, op de zaterdagochtend, lestijden van 08.45 – 09.45. Enthousiast geworden? Wacht dan niet want inschrijven is nog mogelijk!

Fietspuzzeltocht “IJsvereniging Assendelft 150 jaar”, 25 september 2022!

Inmiddels bestaat onze mooie vereniging alweer 152 jaar. Ten tijde van ons jubileumjaar zijn een aantal activiteiten helaas door de corona pandemie afgelast. Zo stond er ook een leuke fietspuzzeltocht op het programma, samengesteld door een aantal enthousiaste (familie) leden. Om alvast wat extra “reuring” in de club te brengen hebben wij de organisatoren verzocht om deze tocht dit najaar te organiseren. Op zondag 25 september a.s. zal dit evenement plaatsvinden. Details over aanvang en dergelijke zullen wij later bekendmaken. Noteer deze datum alvast in je agenda, het wordt vast reuze gezellig en het geeft daarnaast gelegenheid om na afloop onder het genot van een drankje en hapje weer eens bij te kletsen.

RABO Club Support actie weer van start!

Ook dit jaar heeft onze vereniging zich weer aangemeld voor deelname aan deze aktie. Inzet om een bijdrage te realiseren ten behoeve van onze jeugdleden. Het gaat om aanschaf van nieuwe hesjes. Aan alle leden die bankieren via de RABO bank dus het verzoek om op ons te stemmen, de ervaring van de afgelopen jaren heeft geleerd dat ons dat een mooi bedrag kan opleveren. Daarom dus extra aandacht voor deze sympathieke aktie!