Met een brede glimlach kijken wij terug op vier heerlijke ijsdagen. Eindelijk konden wij onze leden en nieuwsgierige nieuwe Assendelvers weer eens trakteren op een naar omstandigheden prima ijsbaan. Zo konden wij ook ons interne proces weer eens testen, waren wij er helemaal klaar voor?! Met hulp van bestuur en vrijwilligers viel alles goed op zijn plek. Mooi om te zien dat er hulp wordt geboden als het nodig is. Bijvoorbeeld om ons machinepark weer soepel "aan de praat" te krijgen. Of om ervoor te zorgen dat er direct hulp is bij ongevallen. Het bleek vrijdag j.l. helaas maar al te nodig, goed dat er dan professionele hulp aanwezig is! Met veel plezier verrichte ieder zo zijn taak en daarbij gemotiveerd door al die lachende gezichten op en rond de baan. Het heeft ons prima publiciteit geleverd, ook belangrijk in een tijd waarin wij plannen smeden voor de verdere toekomst. Alles om onze leden het straks nog beter naar de zin te maken. Ik doel hier op onze plannen om het ijsbaanterrein om te toveren tot een multifunctionele plek waar niet alleen onze vereniging maar heel Zaanstad Noord haar voordeel mee kan doen. Komen wij uiteraard bij onze leden op terug als plannen concreter worden. Voor nu nog even genieten van de afgelopen dagen, het was prachtig!