Jubileum activiteiten 150 jaar IJsvereniging uitgesteld tot 2021

Dat de uitbraak van het corona virus grote invloed op ieders leven heeft op dit moment is natuurlijk geen nieuws. Ook binnen onze vereniging zijn wij geconfronteerd met overheidsmaatregelen die behoorlijk veel invloed hebben op plannen voor de viering van ons 150-jarig jubileum.

Konden wij 8 februari j.l. de zeer geslaagde jubileum receptie nog laten plaatsvinden, ons plan voor festiviteiten in augustus van dit jaar moest helaas worden uitgesteld. Maatregelen van de regering sluiten immers uitvoering van door ons bedachte festiviteiten in augustus uit. Daarbij komt dat het op dit moment behoorlijk lastig is om gericht tijd en aandacht aan de voorbereiding te besteden. Door de 1,5 meter samenleving en de oproep zoveel mogelijk contact buiten de deur te vermijden is het heel lastig om vol gas te geven om een spetterend 150-jarig jubileum voor te bereiden.

Als gevolg daarvan hebben wij besloten om de voorbereidingen te staken en het feest uit te stellen tot 2021. Ieder kan zich voorstellen dat wij dit besluit met spijt in het hart hebben genomen.

IJsvereniging Assendelft 150 jaar

De bijzondere situatie waarin wij nu verkeren maakt volgens ons een bijzonder besluit noodzakelijk. In ieder geval bedanken wij alle enthousiaste plannenmakers voor de al geleverde inspanningen. Wij hopen volgend jaar met hetzelfde elan de voorbereiding weer op te pakken.

In 2021 worden de planning en voorbereiding weer opgepakt om ons bijzondere jubileum op een bijzondere manier te vieren. Zodra data en activiteiten klaar zijn voor publicatie laten wij van ons horen!

Bestuur IJsvereniging Assendelft.