Schaatsen leer je bij IJsvereniging Assendelft!

Hoewel de zomervakantie nog niet ten einde is wordt bij de "IJsvereniging Assendelft" alweer gedacht aan mooie wintersport. Traditioneel gaat in oktober het jeugdschaatsen van start en is nu het moment om kinderen aan te melden. Het gaat om jeugd van 7 tot en met 12 jaar. Dit alles onder begeleiding van gediplomeerde jeugdschaatstrainers. In de laatste 2 van 10 lessen leggen alle kinderen de schaatsproef af en ontvangen dan hun schaatspaspoorten. Het seizoen wordt afgesloten met een daverend eindfeest!  Dit zijn de belangrijkste voorwaarden ten aanzien van de inschrijving:
Kinderen van 7 tot 12 jaar ( peildatum leeftijd 1 januari ).
Ouders / verzorgers moeten lid zijn van de ijsclub (lidmaatschap voor het hele gezin slechts € 5!).
Kosten € 75 per kind, dit is incl. bus vervoer. Kinderen die voor de eerste keer meedoen betalen € 2,50 extra voor het KNSB schaatspaspoort dat vijf jaar meegaat.
Inschrijving kan via mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.., vermeld naam / adres / telefoonnummer / geboorte datum en emailadres. Deelnemers ontvangen bevestigingsmail terug als de inschrijving is verwerkt en half september zal verdere informatie volgen.
De lessen zullen half oktober van start gaan, op de zaterdagochtend, lestijden van 9-10.

Schaatstrainers IJsver A'delft.jpg

Schaatslessen onder professionele begeleiding..